VÅRAT FÖRSTA INLÄGG!

Nu så sitter jag och Linnéa här och ska påbörja våran blogg :) Hoppas att ni kommer uppskatta våran blogg, och att söta läsare stannar här ;-) Men vi tänkte presentera oss själva lite :)

Fanny:

Ja jag heter Fanny Lindqvist och bor i stenungsund men även på Tjörn. Jag är född 23 januari 1998. Jag är mycket hästintresserad och rider 2-3 ggr/vecka. Jag har en Nikon D5000 som jag fotar mycket med. Jag och Linnéa lärde känna varandra i stallet. På en måndag :D Men det som är så roligt är att jag och Linnéa har samma humor. Så vi kan skratta med varandra, och det är ju kul :) Men jag själv är en flummig person, som ja.. kanske inte är helt normal.. xd. Men jag har haft en blogg innan, eller har kvar den. Men har inte bloggat där på länge, och sedan så har jag ju bestämt mig att jag ska blogga här också ;) Jag designar bloggar väldigt mycket. Fast jag tar betalt för dom. Men om ni har några frågor så kan ni antingen slänga en kommentar eller ställa en fråga i bloggsvar. Jag kommer uppdatera dagligen här på bloggen, så ni kommer att få se mkt av mig. Och hoppas att det kommer va samma från Linnéas del ;) Men Jag rider iaf på Stora Höga Ridklubb. Jag trivs som fina fisken. Men nu så tror jag Linnéa kommer ;) Men slänger upp en bild på mig bara :D




Linnéa:
Jag heter Linnéa Larsson och är 12 år. Jag är född den 20 oktober 1998 - dagen då en ny stjärna tändes... ♥
Hhäää. Jag är väldigt flummig av mig, vilket antaaagligen kommer märkas ganska snart. Jag ääääälskaaaaar hästar, och rider 3-4 gånger i veckan. Måndagar rider jag vanlig lektion, tisdagar hopptränar jag, och på lördagar rider jag först lektion och sen på min medryttarhäst Mynta. Hon är fjording och världens sötasteeee. Jag rider på Stora Höga Ridklubb, och det är awesome! Värsta litet och mys. Är där på onsdagar också, fast då rider jag inte.. är stallvärdinna med fanniiiih. Förutom att rida och hästar tycker jag om att fota. Det är jättekul, speciellt när man får fina bilder. *omg de tycker nog ingen annan* Men iaf. Spelar 2 instrument atm. Piano och tvärflöjt.. Tycker varkendera är roligt men man får väl stå ut, lär ångra mig om jag slutar. Förut spelade jag även fiol, men slutade förra våren tror jag?
Jag hade förut bloggen liinneaalarsson.blogg.se, men slutade med den då det va astråkigt XD Men det blir nog roligare att blogga med Fanny.
Aja, det var väl typ det? hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0