Tjena :)

Ja nu så skriver jag premiär inlägget för mig själv ;) Ja, detta kommer som sagt vara en hästblogg, men det kommer självklart handla om annat också! Jag tänkte att jag skulle fixa lite foto och photoshop tips :) Vad tkr ni om det? Men jag tkr ni läser bra endå ;) Men jag tänkte fixa lite med designen, eller a. den är färdig, men tänkte fixa lite reklam så vi kan ha lite annonser och sådant. Och vad tkr ni om designen förresten? :) Själv så blev jag rätt så nöjd :) Men hur är det med er överhuvudtaget? :) Jag vet inte riktigt vad ni är enna. Ni kan väl ta och kommentera vad ni heter, kön och sedan hur gammla ni är? Skulle vara kul och se. Och förresten, vi har nog redan fått napp på en sponsor till bloggtävling. Men jag har iaf tänkt på att man kanske kunde ha lite länkbyten med andra? Vad tycker ni om det? :) Det blir väl lite awsuuummee ? :) Men här är lite regler för länkbyten:

  • Att ni länkar på både eran blogg, även bdb eller fb. det får ni välja själva, bara ni länkar på 2 ställen, det gör ju självklart vi också :) Om ni vill ha på ngt mer ställe, säg till isf.
  • Att ni inte tar bort inlägget, eller vad ni nu har skrivit på.
  • Men det spelar självklart ingen roll om hur många läsare ni har ;)


Så om ni är intresserade av det, så släng en kommentar så kan vi snacka om det på mail sedan. Men skicka en kommentar så vi vet vem du/ni är.

Men snart så kommer det nog upp en tävling :D Hur awsuummme är inte det? :D


Men iaf, med mig så kommer ni få en hel del bilder, på mig, hästar och natur :) Kommer även slänga upp lite tidsinställda under dagarna också.

Så vi ses fina ni :)

KOMMENTERA PÅ SÅ KANSKE TÄVLINGEN KOMMER UPP TIDIGARE ÄN ANAT?? :)


Bild från maskeradhoppning i onsdags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0