Tja :)

Nu så sitter jag på lektion, men det skiter jag i xd. Jag sitter med Cissi och Danne, vi ska typ gör ngt tråkigt. Och nu behöver Victoria hjälp med sina specialtecken. Men nu hitta hon dom så då fick jag ett litet ryck. Men nu gick hon och då fick inte jag ngt ryck länge (A) Men kanske lite onödigt inlägg, men orkar verkligen inte. Ni får ju ett inlägg att läsa iaf ;) Det måste ni vara glada över. Jag har märkt att det inte är så många som läser på dagarna utan mer på kvällarna. Så ska vi se hur det blir ikväll? Ska vi satsa på besöksrekord efter 2 dagar? xd haha, det kan vi väl hoppas på ? :)


cissi här o.o
jag sitter brevid fanny som nyss fick damp på min dator som inte funkar, hääääh ^^
kolla min blogg också !
http://cissisnack.blogg.se/


kraaaam fanny ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0