Nu får ni allt ta och lyssna ihjäl på spotify!

Ja, som den långa rubriken säger xd, så får ni ta och lyssna ihjäl på spotify, (om ni inte har premium) för om 5 dagar så kommer man ju typ bara få lyssna på spotify i 10 timmar på en månad (?) hur tänker dom igentligen? Dom kan inte ha så mycket i sitt hövve. Och man får typ bara lyssna på samma låt 5 ggr/månad eller nåt har jag hört ngn säga.. INTE OKEJ! Men nog om det.

Imorgon så kommer vi nog få en hel del svar hoppas jag :D Så då kommer NI få en del erbjudanden! Så då gäller det att stanna här! (Det är mest häst och riderbjudanden) Men tävlingen som kommer upp snart kommer bli helt awsome! Bra, eller hur? Men nu har jag dushat och funderar på om jag ska ha flätor på mig imorn, och svaret är nog ja. Det står mellan det och vågigt hår.. Hm.. svårt val. Har ni några andra tips? Funderar också på om jag ska ha jeans eller trekvarts byxor, också svårt val. Får se imorgon ;) Men det ska ju bli rätt så varm så.. hmm.. Men ja, nu vill jag bara ha erbjudandet som jag och Linnéa har inplanerat :D

Så vi hörs later on bby's <3



Jag och Findus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0