Länkbyten?

Är det inte ngn som är sugen på ett länkbyte? Komigen :) Kommentera och läs flitigt nu, vi håller med tävlingen, den kommer troligen upp i morgon eftermidddag. Så det blir ju bra :) Just nu så sitter Linnéa med sin dator och håller på och grejsar, går nog inte så bra för henne xd.
Men, jag undrar.. VAD NI ÄR SUGNA PÅ ATT JAG (FANNY) SKRIVER OM?
För jag är ju mkt intresserad av webdesign, foto och hästar. Jag kommer även komma med lite skönhetstips imellanåt. Kommer inte vara så jättemycket personligt, eller jo. Men kanske inte som en dagboksblogg om man säger så. Jag kommer att ladda upp alla mina filmer via videofyme. Inte youtube då alltså. Jag kommer även skriva väldigt mkt tidsinställda som jag sa tidigare idag. Men jag skulle tycka att det var kul om ni kom upp med lite diskutions-frågor. Som jag sedan kommer lägga upp och svara på. (så gott jag kan) och sedan så kan man ju diskutera vidare på det sedan. På dom frågor som man ställer vidare efter. Ja, lite komplicerat skrivet kanske, men lättar än vad man tror att skriva xd. Jag tänkte också ha veckans hästblogg :) Men även vissa bloggar som inte är med hästar, men först och främst hästbloggar kommer jag att syfta till. Men detta är med MIG och inte LINNÉA xd. Hon får fixa vad hon vill. Det kommer kanske inte vara sådär jätte gemensat med liksom vanliga bloggningen, men sedan så kommer vi ju ha bättre när det gäller tävlingar, och självklart när vi är med varandra :) Så kommer det alltså funka med mig iaf xd. Får se hur det blir med Linnéa. Hon kommer få den stora äran att skriva om det själv. Duktigt av henne. Men då måste både NI och jag tjata på henne :D Ni får komma med förslag om vad hon ska ha :D Då blir hon glad :D Men jag, tänkte redan starta en frågestund med mig, och alltså inte Linnéa då xd. Utan ni frågar mig. Antingen så kommenterar ni detta inläggget, eller ställer en fråga i bloggsvar. I bloggsvar så får ni skriva "Fråga till Fanny." Och sedan eran fråga, så jag vet vem det är ifrån ;) Så kommer jag sedan att svara. What do you think about that?? :)



Well.. Ja.. Som sagt, frågestund, så om ni kanske vill ha lite smaskiga detaljer om mitt liv så fråga i kommentar eller i bloggsvar :) Men kommer inte svara på för personliga frågor, sådant som rör mitt liv in i det minsta liksom ;-)

Men svarar inte på en enda fråga om det inte är över 15 frågor. Så fråga allt vad ni kan ;)

SNEL HEST ETA GRES,
ELACK HEST RÖKA GRES :)

Så fråga på, jag börjar svara när jag har mer än 15 frågor alltså ;)

HA DET SÅLÄNGE :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0