Hemma nu :)

Nu så sitter jag hemma :) Har käkat lite varma mackor och sådant :) Hur har ni haft det idag? Ni är grymma på att läsa tycker jag :D Det kommer nog bli besöksrekord idag :D Vad händer hos er då? Ska lägga in lite bilder från igår. Hahah, det blev rätt så många bilder ;) Har inte så mkt att säga nu vid tillfället tror jag. Kan ju berätta lite om dagen, tjah.. Var ju i skolan, rätt så segt, men kul att träffa alla kompisar. Har typ messat med Joel och Tobbe lite, så det har underlättat lite xd. Men nu så sitter jag ute i en solstol och myser lite i värmen :) Tog på mig lite för mkt idag. Men jag måste verkligen åka till torget och köpa lite nya kläder, och det är typ bara idag som jag kan. Hmm.. Och mamma håller på med trädgården, så det går nog inte idag :( Nu blidde jag ledsen :'( Är väldigt sugen på godis, men jag har inget D: Men hörni, ska be Linnéa logga in på skype så vi kan diskutera tävlingen, OBS! Detta är mest för hästintresserade! Men tävlingen kommer upp efter jag har blogga färdigt detta inlägg :D Men tänkte ta ett rätt så långt inlägg. Så ni får stå ut ;) Och sedan så måste jag fixa en ikon till tävlingen också :D Så det kanske tar lite tid, men efter denna tävlingen så undrar jag om vad för tävling som ni är sugna på? Om det är en till ridsportstävling eller vad man ska säga, eller ngt annat? Det väljer ni. Så skicka en kommentar i detta inlägget eller på bloggsvar så kanske vi kan fixa det. Och även om ni har tips till ngt bra företag. Så kanske ni kan få fler tävlingar? Skulle inte det varit bra? Eller så kanske jag och Linnéa få hem ngt som vi kanske tipsar om? Well, it´s up to you what you think. Men som sagt, det blev flätor idag. Orkade inte ha lockigt, och sedan så var det ju längesedan jag hade flätor. Men vad tycker ni är snyggast med håret? Plattat, tofs, lockigt, flätor eller aa.. vad ni nu gör med det xd. Men jag gillar nog att ha flätor mest, men jag orkar inte göra det på morgonen bara.. Jobbigt va? Nej men jag är faktiskt ganska morgontrött så jag är precis färdig vid typ 5 i åtta. Men som sagt, snart så kommer tävlingen upp :) Så håll utkik! Detta vill ni inte missa!



Fin fin bild på mig och fin fina älskling Nellie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0