har käkat middag nuue :D

Nu har jag käkat en jättegod middag, med hela famlijen. Mysigt! Ska snart hoppa in i en dusch, men först så ska jag slänga in ett inlägg, och sedan så ska jag fixa lite tidsinställda tills imorgon. (efter dushen) Nu har Linnéa åkt hem :'( Så det är lite baaajs. Men jag träffar henne på onsdag igen jue, så det är inte så lång tid ;) Kollar fb och bdb. Lite chill, men jag är lite rastlös.. Hmm.. undra vad man kan göra åt det? Well well, jag bloggar ju, men jag saknar lite kommentarer. Men vad säger ni? Ska ni vara lite schyssta? Men nu är jag inte så förkyld längre, så nästa vecka så ska jag träna och springa lite. Och förresten, så ska jag praoa hela nästa vecka :) Ska praoa på Max dagis, roligt troligt. Eller jag vet inte, men det är ju mysigt att få vara med barn. Och det är ju helgal-1 awsome väder. Kommer troligen bli härligt väder den veckan också! Då är det ju ännu härligare. Men det är ju så härligt med alla björkar som slår ut nu, och sedan solen som värmer. Jag och Linnéa har haft världens härligaste 2 dagar. Med mycket väder och foto :) Men sedan så har vi ju varit i stallet också! Vi fick en privatlektion tillsammans för att vi skulle mocka i fredags, så vi tog den i tisdags, vi hoppade. Och det var så härligt att vi kunde hoppa i linne :) Så härligt, och innan så fick vi rida ut ensamma, för att vi skulle skritta fram dom ordentligt. Och snacka om Findus och Flinga gilla det :) Men vi hade så otroligt roligt hela veckan :D Och i fredags så mockade vi ju, så vi va där klockan 8 på morgonen.. Men det blev kul sedan klockan typ halv elva, för då kom Tobias och Fanny (Wejdling). Så vi typ hade extremt kul hela dagen, åkte hem sedan vid ca halv 6. Så stallet i fredags alltså, mellan 8 på morgonen till halv 6 på eftermiddagen. Men det var ju så otroligt varmt då också! Det var ju för varmt med ridbyxor. Men vi klara oss jue :) Vi fixart'! Men en fråga till er bara, är det någon som vet vad det går för TEVE idag? Har ingen aning, seriöst. Men jag tänkte att ni skulle få hiss / diss av mig. Orkar inte fixa några ikoner nu, så ni får bara lite text ;)


FANNY HISSAR:

Shorts, när man kan gå runt i det och ett linne! Så härligt :)



FANNY DISSAR:

Asså det måste gå till TEVEN nu på sommarn', det finns ju typ ingenting, så det är en STOR diss. Men ja, man kan ju vara glad att det snart är sommar :)




Är ni sugna på att få detta mer och mer? Ska försöka få inte det varje dag. Vad tycket ni om det? :)
Nu så ska jag försöka fixa lite kategorier också kom jag på. Till mig. Så kommer Linnéa få pyssla med det själv, för vet ju inte hur hon vill ha det :D Men hon kan ju få låna dom, kanske.. MEN BARA KANSKE! xd
Hahah, nej. Det är klart hon får låna dom :) Men vet ni vad?? Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv med sådana här långa inlägg :D Det vill ni ha fler av va? Det tycker jag att ni vill, så ska fortsätta med det, så det inte blir 5 rader liksom, det är ju inget att läsa.





Får se om jag orkar ladda in alla bilder från dagen idag :) Annars så blir det imorgon kan jag lova :D

*stolt*


Men ni får läsa och kommentera på :) Så får ni hhhhaaaaaaa deeeeet :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0