Godmorgon, eller typ inte.. lalalalallaaaa

Hahah, nu sitter jag i klassrummet, två fönster måste ha krossats under lovet, tur att det inte var i vintras. På våran skola så krossas typ 100 fönster om året eller nåt xd. Aaa, fast näe. Eller jag vet inte xd. Men nu kommer inte Jonny, tjihoooo :D Fucking awsuummmmee :D Hahaha, ägd. Första gången han typ inte är punktlig, hoppas att ngt hemskt har hänt med honom. Idag så ska det bara vara chill, imorn så är det ju stallet med Linnéa :D Tar inte med kameran, utan försöker knäppa några bilder med mobilen, kommer inte bli så bra, menmen :) Det får bli bra endå. Idag, så är det franska, det är tråkigt som tusan. Nej FAN nu kom Jonny :( Nu måste jag stänga ner datorn. Hörs later och se upp för mina tidsinställda ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0