Åhh!

Det blev nästan besöksrekord :D Det var inte långt ifrån, typ 3 läsare :D Men Tävlingen, det blev lite strul med den så jag tog bort inlägget, men den kommer självklart att komma upp igen! Ikväll kommer den nog komma upp eftersom jag och Linnéa ska till stallet idag :D Så det blir ju bra ! Men nu så sitter jag i min soffa och har klätt på mig, men inte sminkat eller fixat håret xd. Men det blir nog flätor idag igen, är ju skönt att  ha i stallet också. Tidsinställda kommer under dagen med hiss/diss och dagens! Det vill ni inte missa ;) Men idag så är det långdag i skolan :( Slutar 20 i 3. Innan så slutade vi tre på onsdagar... INTE OKEJ! Men nu så ska jag kolla mailen, sedan fixa det sista med mig och sedan så sätter jag mig och skriver tidsinställda ;) Låter det som en bra deal?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0